Tegnap nem tudott elindulni szegény autónk. Ez az első problémánk vele. És ilyenkor rádöbben az első autó tulajdonos, hogy gőze sincs hová vigye. Nem ismerek egy szerelőt sem. Illetve akiről hallottam, oda én nem vinném. Na, tessék! Most jön a morfondírozás....hmmm.
6 comments:
Ez mit jelent? Battery? Vagy csak reszelt? Vagy mi volt?
Hát a Battery jónak tűnik. Rámértem, nem esik nagyot a fesz. Szóval szerintem jó. Nome, el sem jut addig, hogy megpróbálja forgatni az önindítót. Kulcsot elforgatva semmi....Néma csönd. Még csak egy relé sem hallani, vagy valami.
Van gyujtas (vilagitas, radio meg ilyenek)? Lehet, hogy siman nem ismeri meg az auto a kulcsot (Nem esett ki a kulcs a szinkronbol? ... tudod van benne ez a lepteto ize). Valami olyasmi kell, hogy belerakod, megnyomod a gombot es elforditod vagy mi... a sorrendet nem tudom pontosan. A manual megmondja. En jartam mar ugy a pozsommal.
Rádió szól, lámpák és a kijelzők ahogy kell. Aksi rendben. Tegnap betoltuk és elsőre elindult szépen és utána egész nap mindig újra tudtam indítani a kulccsal, de ma reggelre megint ugyanaz a néma csend fogadott indításnál. Holnap szerelő :-(
Az injektoros autókat nem szabad betolni. De lehet, hogy tévedek ;)
Nem véletlenül gyenge az aksid? Vagy csak a vezetékek kontaktosak?
No, a betolást azt jól tudod. De egy próbát még megengedett az autódoktor. Szerencsére be is röffent elsőre.
A szerelő is a kontaktra voksolt. Jól megpucolta fényesre, mert az én munkámat nem találta kielégítőnek. Azóta indul jól. Mindenesetre, ha megint előfordul, akkor kizárásos alapon az önindító lesz, amit a megtett kilóméterek alapján várni is lehet.
Szóval most újra hasít. Nem gondoltam volna, hogy Ennyire meg kell tisztítani. Én is megpucoltam, de az kevés volt.
Post a Comment